Під час пандемії люди більше знаходяться вдома, тому великі упаковки продуктів для них стали більш привабливими. Особливо якщо мова йде про снеках та кондитерських виробах. Один з найбільших в світі виробників подібних продуктів компанія Mondelez International зреагувала на цей тренд.
Як розповів гендиректор компанії Ван де Пут, раніше Mondelez позиціонувала свої снеки як зручний перекус на ходу або на роботі, але під час пандемії вони часто стали продуктом харчування, тому знадобилися нові формати упаковок.
До пандемії виробники зменшували розміри упаковок його. Ефект, який дослідницька компанія GfK назвала даунсайзингом, виник в 2012-2018 роках. У цей час виробники товарів повсякденного попиту зменшили розмір упаковок на 7-20% (залежно від категорії товару), щоб не допустити різкого зростання цін і підтримати попит на тлі зниження споживчої активності.
Дослідження, яке GfK провела в 2019 році, показало, що невеликий розмір упаковки відповідає тренду індивідуалізації споживання і допомагає просувати новинки. Наприклад, запропонувавши лінійку різноманітних смаків в малих упаковках, виробники відповідають на потребу людей побалувати себе і отримати нові смакові враження.
Значну зміну звичок споживачів під час пандемії звернули увагу й інші транснаціональні компанії. В умовах самоізоляції люди активніше готують вдома, і Danone почала фасувати молочні продукти в упаковки великого об’єму. До того ж такі упаковки дозволяють споживачам заощадити гроші і рідше ходити в магазин. В PepsiCo підтверджують, що скоротилося споживання на ходу та індивідуальне споживання, що призвело до зниження покупок продуктів в маленьких упаковках.
Ван де Пут також сказав, що Mondelez буде прагнути до спрощення асортименту. Зараз у компанії велика кількість SKU (одиниць асортименту). В умовах же кризи рітейлери концентруються на обмеженому асортименті. Тому Mondelez вирішила зменшити кількість товарних позицій на 25%.
Нагадаємо, з початку пандемії COVID-19 люди стали частіше бачити кошмари і частіше прокидатися ночами від поганих снів. Вчені з Університету Гельсінкі вивчили дані про якість, кількість і зміст сну в період пандемії у 4,3 тис.
За словами папи римського Франциска, пандемія «перекинула хиткі стовпи» моделі світової економіки, в якій до пандемії спостерігався культ грошей.